دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 27 شهريور 1395
کد 847

مهلت ثبت نام چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی تمدید شد

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از تمدید مهلت ثبت نام چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی در تبریز خبر داد...

مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از تمدید مهلت ثبت نام چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی در تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی، علی جهانگیری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه استقبال مناسبی از نمایشگاه صورت گرفته است و به منظور حضور حداکثری فناوران در این نمایشگاه زمان ثبت نام برای حضور و شرکت در نمایشگاه و جشنواره تا دهم مهرماه سالجاری تمدید شد.

وی گفت: این نمایشگاه با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) ، استانداری آذربایجان شرقی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نمایشگاه بین المللی تبریز و سازمان ها وادارت مرتبط  در امر فناوری از 20لغایت  23 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی گفت: امسال با تسهیل روند ثبت نام سعی کرده ایم تا مراحل ثبت نام را به شکل کاملا سیستمی انجام دهیم و علاقمندان برای ثبت نام می توانند به سایت جشنواره و نمایشگاه به آدرس www.hitech-tabriz.ir مراجعه کنند.

جهانگیری با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: بستر سازي براي تكميل چرخه علم تا فناوري و فناوري تا كسب و كار (تجاري سازي ( ،  شناسايي توانمنديهاي پژوهشي و فناوري وبستر سازی برای کاربردی کردن آن ،  شناسايي و معرفي نوآوريها و اختراعات فناورانه و  طرح ها و ايده هاي دانش محور، بستر سازي براي ايجاد ارتباط بين دانشگاهيان و فناوران با بخشهاي مختلف اقتصادي و اجرایی ، بستر سازی برای شکل گیری شرکتهای دانش بنیان ،  زمينه سازي براي افزايش صادرات محصولات و خدمات دانش بنيان، ايجاد شبکه ارتباطات تجاري ميان شرکت ها و موسسات دانش بنيان واحدهاي توليدي ، جذب سرمايه گذاري ( خارجي و داخلي) برای طرح های اقتصادی دانش بنیان، گسترش همكاري هاي فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی  و ایجاد فضای کسب و کار برای نخبگان علمي و فناوري از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.



  • نوشته شده
  • در شنبه 27 شهريور 1395
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh