دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399
کد 1810

بمناسبت هفته آموزش و روز معلم و استاد، هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن رعایت موارد ایمنی و بهداشتی، با جمعی از استادان این دانشگاه دیدار کردند.

در این دیدار یکساعته، اعضاء هیئت علمی و مدرسان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از تمهیدات و پشتیبانی چشمگیر و مورد قبول دانشگاه استان برای مقوله آموزش مجازی تقدیر و تجلیل نمودند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و هفته آموزش، از عدم وجود امکان دیدار حضوری با تمامی استادان و مدرسان موظفی و مدعو دانشگاه استان به سبب محدودیت های در نظر گرفته شده برای عبور از دوران سخت کرونایی ابراز تأسف کرده، دیدار و تجلیل از مقام شامخ استاد را افتخار بزرگ برای مسئولان و مدیران دانشگاه دانست. ایشان با قدردانی از مشارکت و همکاری قابل تقدیر و ستودنی استادان دانشگاه استان در امر آموزش مجازی اظهار داشتند: سامانه هوشمند آموزش مجازی که توسط استادان دلسوز و توانمند دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی طراحی و مدیریت می شود، قابلیت ارائه خدمات آموزشی برای تمامی مراکز استانی و حتی سایر دانشکده ها و آموزشکده های سراسر کشور را دارا می باشد که این اتفاق بزرگ، برگ زرینی در دفتر افتخارات مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور شمرده می شود و ما به آن می بالیم. جا دارد به نوبه خود از تمامی استادان و مدرسان موظفی و حق التدریس دانشگاه استان که در کمترین زمان با تکنیک های محتوا سازی و استفاده کامل از این سامانه هوشمند آشنا شده و بطور مجدانه در امر تداوم آموزش ها در قالب مجازی تلاش می کنند، تقدیر و تجلیل بنماییم. دکتر بهشتی اصل همچنین سایر موفقیت ها و پیشرفت های محسوس در این دانشگاه را مرهون مجاهدتها و خدمات ارزنده استادان و مدرسان شایسته دانشگاه دانسته و بیان داشتند: استادان ما در زمینه های مختلف نظیر آموزشهای بروز، پژوهش های کاربردی، دوره های توانمند سازی، تدوین سرفصل های درسی، تعمیر و راه اندازی مجدد ماشین آلات کارگاهی و... سرآمد بوده و موجبات سرافرازی و تعالی دانشگاه را فراهم آورده اند که بسیار غرورآفرین و لذت بخش است. ایشان افزودند: تمام تلاش ما در مدیریت دانشگاه بر این بوده تا با تجهیز و بروز کردن کارگاهها و آزمایشگاهها و نیز پشتیبانی همه جانبه، زمینه را برای ارائه مطلوبتر خدمات آموزشی توسط استادانمان مهیا نماییم. در ادامه این دیدار، اعضاء هیئت علمی و استادان حاضر، به بیان دیدگاهها و نظرات خود پیرامون مسائلی چون کارآمدی سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، نحوه مشارکت حداکثری دانشجویان در امر آموزش های مجازی، مرتفع سازی دغدغه های آزمون پایان ترم، برگزاری کلاسهای عملی و... پرداختند و از هیئت رئیسه دانشگاه استان و کارشناسان درگیر در طراحی و مدیریت سامانه هوشمند آموزش مجازی تقدیر و تجلیل کردند.
آلبوم تصاویر آموزش

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399
  • ساعت 02
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399
  • ساعت 02
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh